سید امین حسینی

SEO

Digital Marketing

سید امین حسینی

SEO

Digital Marketing

نوشته های بلاگ

ریپورتاژ آگهی چیست؟

خرداد 31, 1401 سئو
ریپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری نوعی تبلیغات متنی یا بصری در سایت های دیگر ( به ویژه سایت های پرمخاطب) می باشد. سایت Entrepreneur در تعریف ریپورتاژ آگهی اینگونه می گوید:

ریپورتاژ آگهی در واقع اطلاعیه ای است که از سوی واحد روابط عمومی، با هدف اطلاع رسانی  اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه های مختلف منتشر می شود.

در واقع می توان گفت ریپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات همسان به حساب می آید که بصورت یک گزارش خبری نوشته می شود. متن ریپورتاژ باید در سایت های پر بازدید درج شود و برای موفقیت بیشتر بهتر است این متن در سایت های مرتبط با کسب و کار مورد نظر درج شود. تأثیر ریپورتاژ به سبب دریافت بک لینک ها، بر سئو زیاد است. بهتر است متنی که برای ریپورتاژ آگهی استفاده می شود، تمامی اصول سئو را رعایت کند تا تأثیر با کیفیت تری در سئو سایت داشته باشد.

reportage 300x208 - ریپورتاژ آگهی چیست؟

خصوصیات محتوای ریپورتاژ آگهی

  • متن بصورتی باشد که نشان ندهد یک تبلیغ است. (شبیه به اطلاع رسانی باشد)
  • در متن ریپورتاژ آگهی علاوه بر سئو باید احساس خوانند از متن نیز در نظر گرفته شود.
  • بهتر است از حداقل یک عکس جذاب استفاده شود.
  • تمرکز لینک ها بر روی یک کلمه کلیدی خاص باشد.

مزایای ریپورتاژ آگهی

  • دریافت Backlink
  • افزایش بازدید سایت
  • بهبود سئو
  • فراگیر بودن ریپورتاژ آگهی
یک دیدگاه بنویسید